Wij hebben de afgelopen jaren veel bestaande en nieuwe relaties mogen ondersteunen met (Europese) aanbestedingen en contractmanagement. Onze medewerkers hebben niet stilgezeten met betrekking tot hun eigen ontwikkeling en daarom zijn we trots een aantal personele wisselingen te mogen aankondigen.
Nieuwe directie
Vanaf 1 mei vormen Ramon Nieuwenhuizen en Thijs Kruger de nieuwe directie van Inkada. Willem Maassen van den Brink zal als bestuurder betrokken blijven bij onze organisatie en zal zich vanaf 1 mei voornamelijk richten op het ondersteunen van klanten bij het uitvoeren van complexe (Europese) aanbestedingen.
Ramon Nieuwenhuizen neemt de functie van Algemeen Directeur op zich; Thijs Kruger de functie van Commercieel Operationeel Directeur. Beide heren blijven, naast hun nieuwe functie, als Projectleider hun taken uitvoeren.
“Ik ben zeer verheugd om de rol van Algemeen Directeur op mij te nemen bij Inkada. Samen met Thijs en het team zal ik blijven werken aan het leveren van hoogwaardige inkoopadviesdiensten op het gebied van (Europese) aanbestedingen en contractmanagement. Ik kijk ernaar uit om onze klanten te blijven ondersteunen en ons bedrijf verder te ontwikkelen, zodat we onze klanten nog beter kunnen bedienen. Inkada heeft een sterke reputatie opgebouwd en ik ben trots om deel uit te maken van dit bedrijf en onze verdere groei te kunnen stimuleren.”, aldus Ramon Nieuwenhuizen.
Promotie
Tevens zijn wij verheugd u te kunnen melden dat Myrna Lansink promotie maakt en per 1 mei als Projectleider onze klanten verder ondersteunt.
Wat gaat dit betekenen voor de dienstverlening van Inkada?
De rolwisselingen binnen Inkada zullen geen invloed hebben op de dienstverlening aan klanten. Wij zullen vanuit hetzelfde kantoor in Almelo dezelfde diensten blijven leveren, met dezelfde mensen die onze klanten al kennen. We blijven onze ruime ervaring inzetten als het gaat om het ondersteunen van bedrijven en organisaties bij het succesvol uitvoeren van (Europese) aanbestedingen, contractmanagement of de rechtmatige inhuur van tijdelijke personeel via ons Dynamisch Aankoopsysteem (DAS).
Onze medewerkers zijn deskundig en ervaren in alle aspecten van (Europese) aanbestedingen, contractmanagement en DAS en staan onze klanten bij in elke fase van het proces. Of het nu gaat om de voorbereiding of begeleiding bij een aanbesteding, het opstellen van contracten of de ondersteuning bij het naleven van contractuele verplichtingen: wij hebben de expertise om organisaties in de publieke- en private sector te helpen bij het behalen van de beste inkoop- en contractmanagement resultaten. Door middel van intensieve samenwerking en persoonlijke aandacht bieden wij een unieke en effectieve aanpak voor het behalen van succes in aanbestedingen en contractmanagement.